Kontaktirajte nas: +385 1 4101403

Opći uvjeti poslovanja i prodaje

Tvrtka: THERMIA d.o.o.

Sjedište: Industrijska zona – Janjevci 21, Donji Miholjac

Kontakt: +385 01 410 1403

Mail: info@thermiashop.hr

OIB/VAT: 83318038976

MB: 02649624

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Molimo Vas da pažljivo pročitate ove Opće uvjete korištenja usluge online kupovine prije korištenja web stranice www.thermiashop.hr u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.

OPĆE ODREDBE UVJETA PRODAJE

Nositelj svih prava na internet stranici www.thermiashop.hr je Thermia društvo s ograničenom odgovornošću za usluge i trgovinu, direktor Josip Šelej (dalje u tekstu.: Thermia d.o.o.) koji putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – Web shop (dalje u tekstu: Web shop). Korištenjem usluge Web shopa i svih pridruženih stranica i servisa na domeni www.thermiashop.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda putem Web shopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Web shopa. Pružatelj usluge internet prodaje putem Web shopa je Thermia d.o.o., Industrijska zona – Janjevci 21, Donji Miholjac, OIB/VAT: 83318038976

Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim korisničkim pravima i obvezama. Thermia d.o.o. pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama. Korištenje usluga Web shopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Web shop od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Thermia d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Web shop ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Fotografije su ilustrativnog karaktera i ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Ovim Općim uvjetima online kupovine uređuju se odnosi između Korisnika, odnosno Kupaca Web Shop-a Thermia d.o.o. i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, način plaćanja, jamstvo, reklamacije i povrat robe, dostavu robe, tajnost osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Web Shop-a Thermia d.o.o. i online kupnju, sve u skladu s važećim propisima, prvenstveno Zakonom o trgovini, Zakonom o elektroničkoj trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom kada Prodavatelj primi elektroničku poruku koja sadrži izjavu kupca da prihvaća ponudu, odnosno u trenutku narudžbe proizvoda.

Sav sadržaj stranice Web Shop Thermia d.o.o. kao i Opći uvjeti podložni su izmjenama od strane Prodavatelja te su Korisnici, odnosno Kupci dužni prilikom svake posjete stranici, a radi potpune informiranosti, pregledati sadržaj iste. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost zbog propuštanja Korisnika odnosno Kupca da to učini.

UVJETI KUPNJE

Ovim se Uvjetima i pravilima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Postupak te uvjeti kupnje/prodaje robe putem Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće etape:

• Korištenje usluge web shopa

• Naručivanje

• Otprema

• Plaćanje

• Preuzimanje

• Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

• Trajanje i raskid ugovora

Isporučitelj naručene robe je Thermia d.o.o., za usluge i trgovinu koja putem Internet prodavaonice omogućuje kupnju svog asortimana robe koja se nalazi u ponudi, a prema adresi dostave kupca. Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda Thermia d.o.o. za usluge i trgovinu, , posredstvom Internet prodavaonice. Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja. Thermia d.o.o. zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Korištenje usluge web shopa

Da biste koristili usluge Internet prodavaonice, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom kupnje, molimo Vas da nas u čim skorijem roku obavijestite o nastalim promjenama putem e-mail adrese: webshop@thermiashop.hr Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.

Cijene

Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (HRK) te uključuju PDV. Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe. Akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Da biste koristili usluge Internet prodavaonice, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom kupnje, molimo Vas da nas u čim skorijem roku obavijestite o nastalim promjenama putem e-mail adrese: webshop@thermiashop.hr Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.

Naručivanje robe

Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Pritiskom gumba „U košaricu“, odabrani proizvod se dodaje u potrošačku košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces „Naplate“ te potvrdi da je pročitao uvjete kupnje i slaže se s njima. Webshop Thermia d.o.o. omogućuje sljedeći način kupnje: kupnja kao gost korisnik. Kupcu se omogućuje kupnja svih dostupnih proizvoda te se uneseni podaci koriste samo za trenutačnu kupnju, ali neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet prodavaonice. Slike proizvoda na Internet prodavaonici su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda.

Otprema robe

Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti Thermia d.o.o., načinom plaćanja navedenim na stranicama Internet prodavaonice. Plaćanje se vrši jednokratno, transakcijski na račun Thermia d.o.o., po primitku ponude u elektronskom obliku. Nakon što je kupac pristao na plaćanje po ponudu, na elektronsku adresu primatelja računa bit će poslana ponuda sa svim podacima. Po primitku sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslana na adresu za dostavu. Rok isporuke i za personalizirane i nepersonalizirane proizvode je 10 dana od primitka uplate na račun po ponudi, te taj rok ne uključuje vikende i neradne dane.

Dostava narudžbe i isporuka

Dostava na području Republike Hrvatske je besplatna.

Troškovi dostave u druge zemlje Europe se obračunavaju prema mjestu isporuke, cijene ne uključuju troškove uvoznog carinjenja ukoliko postoje za neku od zemalja.

Cjenik dostave.xlsx – Table 1.pdf

Sve narudžbe dostavlja dostavna služba vlastitim dostavnim vozilima radnim danima. Rok za dostavu je 7-14 radna dana nakon slanja narudžbe. Rok isporuke proizvoda od dana uplate po ponudi je 21 dan.

U rok dostave od 21 dan nakon uplate NE ubrajaju se vikendi te državni blagdani. Ukoliko nekih proizvoda nemamo na zalihama, ispričavamo se zbog neugodnosti koje ta činjenica može prouzročiti. U tom slučaju ćemo Vas kontaktirati I dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ”Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19.) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu: Thermia d.o.o, Industrijska zona – Janjevci 21, Donji Miholjac ili putem elektroničke pošte na adresu: webshop@thermiashop.hr. Na zaprimljen prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

TRAJANJE I RASKID UGOVORA

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Računanje roka za jednostrani raskid ugovora Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, ili adresu elektroničke pošte.  Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Povrat uplaćenog iznosa

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Ako kupac jednostrano raskine ovaj ugovor Thermia d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada roba bude vraćena ili nakon što bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.

Povrat robe

Robu pošaljite nama na adresu Thermia d.o.o., Industrijska zona – Janjevci 21, Donji Miholjac, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.

Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.« Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora potrošač/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.« Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova: U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
  • Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, info@mirenje.hr
  • Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, ž medijator@medijator.com.hr
  • Sudom časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
  • Centrom za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, hup@hup.hr.
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 Online rješavanje sporova: Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Izjava o konverzijama

Sva plaćanja će biti obavljena u kunama. Ukoliko se plaća platnim karticama inozemnih Banaka izdavača, kunski iznos transakcije će biti konvertiran u settlement valutu Banke (EUR) prema tečaju Narodne Banke Hrvatske. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertiran iznos će se konvertirati u Vašu lokalnu valutu, prema tečaju koji primjenjuju operateri platnih kartica.Navedena cijena koja je različita od HRK, a navedena na stranici je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste.